{"id":3635,"date":"2020-01-18T01:18:46","date_gmt":"2020-01-17T23:18:46","guid":{"rendered":"http:\/\/www.webinvent.ro\/?p=3635"},"modified":"2020-02-23T23:57:16","modified_gmt":"2020-02-23T21:57:16","slug":"bannere-formate-standard","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.webinvent.ro\/bannere-formate-standard\/","title":{"rendered":"Bannere, formate Standard:"},"content":{"rendered":"
Pentru multi dintre noi publicitatea online inseamna in primul rand banner-display (afisare de bannere). Majoritatea campaniilor de anvergura au o componenta solida de afisare de bannere, acompaniata de alte tipuri de reclama: publicitate contextuala, trimitere de newsletter sau advertoriale. Astfel, am considerat utila prezentarea formatelor uzuale (standard).<\/p>\n
Denumire: LEADERBOARD<\/p>\n
Dimensiune: 728 x 90 pixeli<\/p>\n
Pozitie: top banner<\/p>\n
Observatii: La momentul actual este cel mai utilizat format de banner in publicitatea online traditionala, datorita avantajelor de pozitionare pe care le are (first-screen, top position). De cele mai multe ori este punctul de plecare pentru bannerele de tip roll-over sau e utilizat ca punct de final pentru bannerele de tip overlayer (care ruleaza PESTE pagina site-ului si apoi se retrag in pozitia de 728\u00d790)<\/p>\n
Denumire: SKY-SCRAPER<\/p>\n
Dimensiune: 120 x 400 pixeli<\/p>\n
Pozitie: side banner<\/p>\n
Observatii: Banner vertical, lateral, de cele mai multe ori pozitionat in al doilea ecran vizibil (trebuie sa faci scroll pentru a-l viziona). In multe cazuri, site-urile renunta la el in favoarea wide sky-scraper, care ofera un spatiu mai mare de afisare (implicit o vizibilitate mai buna).<\/p>\n
Denumire: WIDE SKY-SCRAPER<\/p>\n
Dimensiune: 160 x 600 pixeli<\/p>\n
Pozitie: side banner<\/p>\n
Observatii: Varianta alternativa de side-banner pentru sky-scraper si cel mai mare banner standard din punct de vedere suprafata. Din ce in ce mai utilizat odata cu disparitia formatului full banner (468\u00d760).<\/p>\n
Denumire: RECTANGLE<\/p>\n
Dimensiune: 300 x 250 pixeli<\/p>\n
Pozitie: content banner<\/p>\n
Observatii: Banner utilizat cu preponderenta in interiorul articolelor, motiv pentru care mult timp nu a fost utilizat la adevarata valoare. Varianta ideala (din punct de vedere al eficientei) pentru rectangle impune livrarea reclamei in functie de continutul articolului (in articol de sport reclama la produs\/servicii sportive, etc); din pacate tehnologia ad-server-elor prezente in .RO nu permite livrarea reclamei pe bannere in sistem contextual).<\/p>\n
Denumire: Backlink<\/p>\n
Dimensiuni: 88 x 31 pixeli<\/p>\n
Pozitie: N\/A<\/p>\n
Observatii: Banner folosit frecvent pentru \u201cbanner exchange\u201d in intentia de a crea backlinkuri spre alte site-uri partenere.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Pentru multi dintre noi publicitatea online inseamna in primul rand banner-display (afisare de bannere). Majoritatea campaniilor de anvergura au o componenta solida de afisare de bannere, [\u2026]<\/span><\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":3637,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[39],"tags":[103],"class_list":["post-3635","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-tips-tricks","tag-banner"],"yoast_head":"\n