Publicitate prin google Adwords sau PPC (Pay-Per-Click ; Cost-Per-Click)<\/h4>\n
Adwords pay per click, cunoscuta si ca PPC, este o modalitatea de postare de anunturi pe Google si nu numai. Atunci cand doresti sa-ti faci publicitate pentru produsele sau serviciile de care te ocupi, ai optiunea de a merge pe site-uri ca Google Adwords si sa postezi link-uri sponsorizate care in vitor apar in paginile de rezultate ale Google atunci cand termenii din interiorul anunturilor sunt cautati. De asemenea ai posibilitatea de a alege ce pret sa platesti atunci cand cineva da click pe unul din anunturile postate in campaniile tale de publicitate Adwords si nu numai.<\/p>\n
Atunci cand un potential client introduce un termen de cautare, denumit si cuvant cheie, in motorul de cautare Google si acest termen se potriveste cu cuvintele cheie pe care le-ai ales pentru anunturile tale din campania Google Adwords, anuntul tau apare in partea dreapta a paginii de rezultate, in zona link-urilor sponsorizate. Daca o persoana decide sa dea click pe unul din anunturile tale aceasta este redirectionata catre website-ul tau, iar tu platesti o suma predeterminata pentru acel click primit. Cu cat mai multe persoane dau click pe anunturile tale, cu atat creste traficul catre site-ul tau si cu atat mai mult cresc sansele tale de a vinde produsele sau serviciile promovate cu ajutorul campaniei Google Adwords.<\/p>\n
Avantaje<\/strong>: Targetarea clientilor este foarte precisa. Din punct de vedere demografic, cuvinte de cautare, buget maxim alocat pe zi.<\/p>\n Campania se face pe o perioada pre stabilita si spotul este activ in functie de preferinte. Campania poate incepe imediat, durata de activare a unei campanii de reclame fiind de circa 60 de minute dupa dovada platii sale.<\/p>\n Dezavantaje<\/strong>: Spotul publicitar este afisat doar cat timp campania Google Adwords este activa.<\/p>\n Cost<\/strong>: In functie de tarifele Google si ceilalti participanti la aceste campanii. Costul creste in functie de cat de uzitat este un cuvant si cat de mult s-a licitat pentru acesta, Google stabilind zilnic pretul acestuia, ca la bursa. \u00a0Astfel, in momentele de relaxare a pietei pentru un cuvant cheie, o campanie poate consuma intr-o luna 400\u00a0RON, iar in alta luna de licitare intensa sa consume acest credit intr-o saptamana.<\/p>\n In functie de preferintele dvs, o campanie google adwords se poate demara atat cu un buget de 400 RON cat si cu 1000 de RON sau mai mult.<\/p>\n Pret total<\/strong>: este format astfel :\u00a0cost campanie + taxa implementare + comision administrare \u00a0+ tva<\/p>\n Comision<\/strong>: Comisionul de administrare a campaniei dvs este de 15% din valoarea bugetului alocat.<\/p>\n Taxa implementare<\/strong>: Reflecta costurile pentru setarea unei campanii Google Adwords si este in valoare de 100 ron + tva<\/p>\n Plata<\/strong>: Plata acestor campanii se face anticipat inainte de inceperea campaniei pentru fiecare campanie de publicitate.<\/p>\n Nimeni nu poate garanta listarea intr-o pozitie TOP 10 in mai putin de 30 zile.<\/p>\n Nimeni nu poate garanta prima pozitie in cautarea unui cuvant intr-un motor de cautare.<\/p>\n\n\t\t<\/div>\n\t<\/div>\n<\/div><\/div><\/div><\/div>